torsdag 31 mars 2011

56dagar, 8 veckor idag.......

Chanel hon knatar sina pinkepromenader ganska ofta nu och hon är lite kinki med maten igen, hon får gotter, för hon är hungrig, men kan liksom inte äta... Hon får nu färskfoder och är ibland så hungrig så, men kan ändock inte äta så mycket. Hon får mat flera gånger om dagen nu, min lilla gumma.. Hon flåsar och andas besvärat, men kan ibland hoppa upp i sängen ännu. Jag har nu rakat henne under magen, så att ingen liten valp ska sno in sig i pälsen... Ja nu är det bara att vänta, vad döljer sig i Chanels mage....Hurdan är hon som mamma och hurdana blir valparna, jag är så nyfiken så jag nästan spricker nu!!!;-) Jag har gjort iordning valplådan och köpt en söt liten röd valpbalja och lite leksaker, jag blir så fjantig och kunde inte låta bli.. Dena kull är så hett efterlängtad av mig och några till, som jag har väntat, förra året blev det ingenting och nu är det bara några dagar kvar tills valparna kan börja komma ut........ På Lördag som tidigast, men jag hoppas de väntar till mitten av nästa vecka.....

Bröstkorg 65cm från början 54 cm

Mage 66 cm från början 47 cm

14,7kg från början 12,00kg.

Ska tempa gumman i dag för att veta hennes temp.. .

Vad döljer sig här i??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar